Veelgestelde Vragen

Wanneer kan ik het beste contact opnemen?

Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per e-mail, contactformulier of WhatsApp. Je kan het contactformulier invullen of een e-mail sturen (info@goedewebsitebouwen.nl). Wij doen ons best om binnen enkele uren na ontvangst van je bericht een reactie te sturen.

Telefonisch zijn wij van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 – 17.00 uur te bereiken. Je kan uiteraard ook een terugbelverzoek achterlaten.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

De betalingen vinden plaats via iDeal of Creditcard (Mollie). Heb je gekozen voor een websitepakket? Dan betaal je de eerste keer de maandelijkse kosten + de eenmalige opstartkosten. Daarna worden de maandelijkse kosten via automatische incasso afgeschreven.

 

Wanneer wordt mijn website opgeleverd?

Wij streven ernaar om de gehele website van start tot oplevering binnen max. 2 weken gereed te hebben. Uiteraard is dit ook afhankelijk van het tijdig aanleveren van de informatie en de reactiesnelheid van de klant.

Ontwerpen jullie ook logo's / flyers?

Jazeker, maak een account aan (klik op login in het topmenu rechts bovenin). Klik op “Producten toevoegen / bestellen” en klik vervolgens op “Bestelformulier Logo & Flyer”. Na betaling krijg je een toegang tot een vragenlijst waarin je je wensen etc kan aangeven.

Wij zorgen ervoor dat we een logo ontwerpen dat zoveel mogelijk aansluit bij je wensen. We maken twee concept ontwerpen waar je uit kan kiezen. Uiteraard kunnen we op basis van het gekozen logo variaties maken qua kleur, lettertype etc (maximaal drie revisies).

Een standaard flyer ontwerp bestaat uit: het ontwerp van de flyer in het gewenste formaat, maximaal 3 revisies en de ontwerp bestanden na afronding. Het bestelproces voor het laten drukken van de flyers kunnen wij ook verzorgen. Vraag dan wel eerst een offerte op!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten!

Als ik naar GoedeWebsiteBouwen.nl overstap, heb ik dan last van downtime?

Wij zullen alles overzetten op een moment dat het rustig is op je website. De downtime is minimaal doordat we ruim van tevoren de instellingen die nodig zijn voor een succesvolle overgang al voorbereid hebben. Als alles eenmaal overgezet is ontvang je alle nieuwe gegevens van ons en is je website weer bereikbaar voor iedereen.

Hoe kan ik een opzegging doorgeven?

Neem contact met ons op via e-mail (info@goedewebsitebouwen.nl) Er wordt één maand opzegtermijn in acht genomen. De opzegging dient dus ten minste één maand voor het einde van de contractperiode doorgegeven te zijn.

Hou er rekening mee dat je website ontwerp niet mee kan worden genomen naar een andere aanbieder in verband met licenties. Je domeinnaam en de content (teksten en foto’s) kunnen uiteraard wel worden verhuisd / geëxporteerd.

GoedeWebsiteBouwen.nl

Uhlenbeckstraat 5 te Voorburg
(geen bezoekadres)

info@goedewebsitebouwen.nl
06-39105711

KvK: 62711545
Btw: NL854940170B01

Blijf op de hoogte!

0
Connecting
Please wait...
Verstuur bericht

Heb je een vraag? Laat een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

* Je naam
* E-mailadres
* Stel hier je vraag
Goede Website Bouwen Live Chat

Heb je een vraag? Start nu een live chat!

* Je naam
* E-mailadres
* Stel hier je vraag
Goede Website Bouwen Live Chat
Feedback

Is je vraag naar tevredenheid beantwoord? Laat het ons weten!

Is je vraag goed beantwoord?